29 Mart 2014 Cumartesi

Materyal Tasarım

Kazanımlar: 
1.Bilgisayarın ne olduğunu öğrenir.
2.Bilgisayarın yapısını ve çevre birimlerinin neler olduğunu öğrenir.
3.Donanımın ne oldğunu, kaça ayrıldığını söyleyebilir.
4.İç donanım ve dış donanım birimlerinin neler olduğunu bilir.
Yöntem: Düz anlatım yöntemi konu ile ilgili bilgi vermede, konunun anlatımında kullanılacaktır. Soru-cevap yöntemi ve yapılacak etkinlik konunun pekiştirilmesi ve değerlendirilmesinde kullanılacaktır.
Materyal: Konunun anlatılması için hazırlanan sunum kullanılır. Yapılacak olan oyun etkinliğiyle konunun daha iyi kavranması sağlanacaktır.
Etkinlik: Konunun kavratılması için eğitsel ve eğlenceli tabu şeklinde bir oyun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder